سایت خبری و تحلیلی پارس نصر
سایت خبری و تحلیلی پارس نصر
نوشته شده در تاريخ چهار شنبه 11 بهمن 1391برچسب:قلعه نویی ,پیکان, توسط محمدرضا نصری زاد |

قلعه نويي:

زحمت زيادي کشيدند تا استقلال برنده نشود


سرمربي تيم فوتبال استقلال گفت: برخي دوستان زحمت زيادي کشيدند تا امروز ما برنده نشويم.


امير قلعه‌نويي پس از پيروزي 3 بر صفر برابر پيکان در نشست خبري اظهار داشت: خدا را شکر با يک بازي خوب و گل‌هاي خوب توانستيم سه امتياز بازي را بگيريم. 10 روز تعطيلي درپيش است نياز به برد داشتيم. دنبال برد بوديم انها به دنبال مساوي بودند و لايه‌ دفاعي درست کردند. نيمه اول خوب بوديم و نيمه دوم با تغييراتي که داديم گل‌هاي بيشتري زديم. با توجه به باران و باد کيفيت بازي پايين آمد. نيمه دوم بهتر شديم از بازيکنان ممنون هستم و اين سه امتياز خيلي برايمان مهم بود. قبل از دربي يک روز کمتر استراحت کرديم و بعد از دربي هم يک روز کمتر استراحت کرديم. پرواز هم داشتيم و بعد از بازي با پرسپوليس هم يک روز کمتر استراحت کرديم.

به نقل از فارس، وي ادامه داد: از تاج مي‌خواهم دقت کنند تا شائبه ايجاد نشد در بردها انتقاد مي‌کنم تا بهانه نگيرند و مقاله نزنند.

پيکان با ويسي و کريمي خوب بودند و با برنامه بازي کردند و مخالف اين حرفم و سرعتم ما بيشتر از پيکان بود و 6 خوزستاني تکنيکي داشتند اگر باران نبود آنها بهتر بازي مي‌کردند و ما به سه امتياز رسيدم و اين مهم است.

سرمربي استقلال در مورد اينکه برنامه ريزي‌ها به سود اصفهان شد است گفت: اعتقادم اين است تاج اين مدلي نيست مي‌شناسمش اما کاظمي، آلبرت و شهبازي زحمت مي‌کشند و مشکلات در زمين هست بحث مشکلات زمين و تيم ملي که هست و بايد آنها را لحاظ کنند ولي نبايد ذهنيت براي هواداران و مردم پيش نيايد اين مسايل را حل کنند.

وي در مورد کسر شش امتياز از استقلال بخاطر رينالدو، گفت: بحث ليست را خدا مي‌داند و کفاشيان به يک سري مسايل رسيده است و فتح‌الله زاده هم بحث ليست را مديريت مي‌کند. قرار بود پول به ما بدهند با توجه به حضورمان در آسيا به باشگاه بدهند و اين پول را به وکيل رينالدو مي‌دهيم که انشالله کم نمي‌شود شش امتياز از ما

وي در مورد بيک زاده گفت: متاسفانه عليه بيک‌زاده جو هست و او نتوانست قابليت‌هايش را بروز بدهد و به خاطر آماده نبودن بحث روحي و رواني مصدوم شد. روحي ورواني بازيکن ما را بهم ريختند و مجبور شدم به او استراحت بدهم. او بازيکن دو پايي است و مي‌تواند به ما کمک کند. امروز به چند نفر استراحت داشتيم. دستمان باز است نيم فصل اول فقط دو دروازه بان روي نيمکت داشتيم. مشکل ما حل شد و جباري هم خيلي کمک کرد و خوشحالم فرهاد گل زد و هواداران هم خوشحال شدند. دوستان زحمت زيادي کشيدند که بعد از دربي برنده نشويم اين دوستان نمي‌دانند عزت و ذلت دست خداست و عيدشان خراب شدو بد است که در ولادت حضرت رسول عيدشان خراب شد.

وي افزود: گروهي با من مشکل دارند و امروز شنيدم گزارشگر بازي دو سه مطلب گفته است و گفته بازيکنان با هم مشکل داشتند به نظر شما يک گزارشگر اين حرف ها را بزند چه کمکي به فوتبال مي‌کند؟ اين حرف ها به فوتبال ما کمک نمي‌کنند. يکسري هستند که مي‌خواستند ما را بزنند من هم توکلم به خداست و همه چيز دست خداست و او به همه عزت و ذلت مي‌دهد.



.: Weblog Themes By LoxBlog :.

تمام حقوق اين وبلاگ و مطالب آن متعلق به صاحب آن مي باشد.