سایت خبری و تحلیلی پارس نصر
سایت خبری و تحلیلی پارس نصر
نوشته شده در تاريخ سه شنبه 26 دی 1391برچسب:قلعه نویی,مس, توسط محمدرضا نصری زاد |

قلعه‌نويي: نبايد عليه مديران شعار دهند


سرمربي تيم فوتبال استقلال گفت: نگاه مهدي تاج بايد معرفتي و ملي باشد.


امير قلعه‌نويي پس از پيروزي 2 بر يک استقلال مقابل مس کرمان در نشست خبري اظهار داشت: قبل از صحبت در مورد بازي بايد بگويم يک سري تغييرات داديم اما چند هفته‌اي است که در ورزشگاه‌ها شعارهايي مي‌دهند که به صلاح فوتبال و جامعه نيست. رويانيان و فتح‌الله‌زاده جزو مديران زحمتکش فوتبال هستند و اين رفتارها خوب نيستند و هواداران ما امروز شان و ادب را به جا آوردند و چيزي نگفتند. استقلال و پرسپوليس و به همراه هوادارانش و مديرانش سرمايه‌ کشور هستند. اينکه يک هفته عليه يک مديرعامل و هفته بعد عليه مديرعامل ديگر شعار سر داده شود مناسب نيست. اميدوارم جو ورزشگاه‌ها پاک شود.

وي ادامه داد: دورود را ببيند درود به شرفشان. ما آنها را برديم ولي با ما خوب رفتار کردند. مردم دورود مي‌توانند الگو باشند، اما در تهران اتفاق‌هاي خوبي نمي‌افتد.

قلعه نويي تاکيد کرد: در مورد بازي بايد بگويم که مس در فيلم يک چيز است اما در ورزشگاه آزادي و پخش مستقيم فرق مي‌کند، فيلم‌شان با بازي امروز فرق داشت. آنچه در فيلم ديديم با اين تيم فرق داشت. در سه بازي نيم فصل اول 7 امتياز گرفتيم، اکنون از همين تعداد بازي 10 امتياز داريم خيلي خوب هستيم. فرهاد مجيدي هم نيم ساعت زحمت کشيد بايد تلاش کند و به شرايط آرماني برسد، به ما کمک کرد. خدا را شکر مردم به خواسته‌شان رسيدند.

سرمربي استقلال در مورد تعداد پاس‌هاي زياد بازيکنان اين تيم گفت: گاس هيدينگ فلسفه‌اي دارد که هر جا مي‌رود آن را پياده مي‌کند که مالکيت توپ است. دو انرژي بايد مصرف کني يکي درگير شوي و توپ بگيري و ديگري حمله اما وقتي مالک توپ باشي نمي‌خواهد زحمت زيادي بکشيد و خطري هم دروا‌زه را تهديد نمي‌کند در هر تيمي هم بودم اين کار را کردم، اهواز، استقلال، سپاهان، تراکتورسازي در ديدار با ابومسلم 4 دقيقه در يک صحنه مالک توپ بوديم اما بايد سرعت بيشتري بدهيم اگر اين کار را بکنيم در آسيا بهتر مي‌شويم. به استاندارد ها ي جهاني نزديک مي‌شويم.

وي در مورد حضورتاج به جاي بهروان و علاقه‌اش به سپاهان، گفت: شايد ذهنيت باشد اما با شناحتي که از سپاهان و تاج دارم مطمئنم و اميدوارم مسئله‌اي نباشد تاج بايد نگاهش ملي، عقيدني و معرفتي باشد. نگاه بايد ملي باشد. حساسيت روي تاج هست.

وي در مورد بازي با ملوان و پاس به فرهاد مجيدي گفت: به شرايط بازي توجه مي‌کنيم هر بازي شرايط خودش را دارد مقابل ملوان بايد شکل ديگري بازي کنيم و بايد فيزيکي بازي کنيم. مجيدي تلاش مي‌کرد و خوب بازي مي‌کرد و صاحب توپ مي‌شد. نبايد فشار روي درواز ما ايجاد شود. در صحنه‌اي که از مس کرمان گل خورديم پوشش خوب بود و 4 مدافع حضور داشتند اما گل خورديم. در سه جام درگير هستيم و وقت نداريم کار ريکاوري کنيم. اما بازيکن زياد داريم.



.: Weblog Themes By LoxBlog :.

تمام حقوق اين وبلاگ و مطالب آن متعلق به صاحب آن مي باشد.