سایت خبری و تحلیلی پارس نصر
سایت خبری و تحلیلی پارس نصر
نوشته شده در تاريخ یک شنبه 24 دی 1391برچسب:صدرنشین,استقلال, توسط محمدرضا نصری زاد |

قلعه‌نويي:چراازاستقلال صدرنشين انتقادمي‌کنند؟


سرمربي تيم فوتبال استقلال گفت: چرا از استقلال صدرنشين که زيبا بازي مي‌کند و خوب گل مي‌زند انتقاد مي‌کنند؟


به گزارش فارس، امير قلعه‌نويي در نشست خبري پيش از مسابقه با مس کرمان اظهار داشت: در ابتدا فرارسيدن ماه ربيع‌الاول را به همه تبريک مي‌گويم. بازي‌هاي برگشت هرکدام حکم فينال را دارد و يک بازي سخت با مس کرمان داريم. هيچ وقت محبت‌هاي مردم کرمان را فراموش نمي‌کنم. زماني که از تيم ملي آمدم باشگاه مس کرمان به من محبت کرد و اين باشگاه را باشگاه خودم مي‌دانم. شناخت زيادي نسبت به حريف نداريم و به بازي گذشته آنها بسنده کرديم ولي بوناچيچ مربي بزرگي است و مي‌دانيم تيم‌ها با انگيزه خاصي مقابل استقلال بازي مي‌کنند.

وي ادامه داد: ابومسلم هم مقابل ما خوب بازي کرد و دعا مي‌کنيم اين تيم به ليگ برتر بيايد که سالي يکبار به پابوس امام رضا (ع) برويم. خوشحالم که بازيکنانم به بلوغ فکري و تاکتيکي رسيده‌اند و همه چيز را درک مي‌کنند ولي در خط حمله مس عنايتي از کوچکترين فرصت استفاده مي‌کند و هافبک حريف فيزيکي است و ما مترصد آن هستيم که با بازي هجومي افکار خود را در زمين پياده کنيم.

سرمربي استقلال ، تصريح کرد: وظيفه ما است که از دوستان خبرنگار تشکر کنيم و هرچند وظيفه آنهاست که با عشق و علاقه به تمرين مي‌آيند و از اينکه گزارش تمرين ما را منعکس مي‌کنند تشکر مي‌کنم.

سرمربي استقلال در مورد انتقاد از وضعيت اين تيم، گفت: دست آنهايي که انتقاد مي‌کنند درد نکند اما آنها با قلعه‌نويي مشکل دارند. از تيم صدرنشين که زيبا بازي مي‌کند و آمار گلزني‌اش بالاست چرا انتقاد مي‌کنند؟ هرجا قلعه نويي موفق شود آنها انتقاد مي‌کنند. ما به بلوغ تاکتيکي رسيده‌ايم و در بازي با ابومسلم در يک صحنه نزديک 4 دقيقه صاحب توپ بوديم و منتقدين مي‌خواهند من را بزنند وگرنه در جام حذفي و ليگ برتر عملکرد خوب داشتيم. در کل بازي بيش از 50 دقيقه مالکيت توپ را داشتيم.

وي در مورد اينکه چرا هواداران استقلال به ورزشگاه نمي‌آيند، گفت: هوادار اگر دوست داشت به ورزشگاه مي‌‌آيد و اگر هم نيامد از تلويزيون مي‌بيند يکي از بحث‌ها مشکلات اقتصادي و سردي هواست. در لورکوزن ورزشگاه‌ها سقف داشت و روي سقف‌ها بخاري هم بود. مقداري هم نتايج فوتبال باعث شده مردم فوتبالزده شوند اما بايد طوري کار کنيم که مردم به ميادين برگردند.

سرمربي استقلال در مورد حضور مجيدي در فهرست 18 نفره استقلال ، گفت: کارت بازي مجيدي قرار است صادر شود و فکر مي‌کنم جز 18 بازيکن باشد. همه بازي ها براي ما فينال است و فرقي نمي‌کند چند بازيکن دو اخطاره داريم. همه حواسمان به بازي مس است و بعد از آن به بازي‌هاي ديگر فکر مي‌کنيم. نمي‌توانيم بازي‌هاي ديگر را فداي بازي با پرسپوليس کنيم. بازي که حساس هم هست.

قلعه‌نويي در مورد زمان برگزاري نشست‌هاي خبري، گفت: يک مطلبي گفتم که ظاهرا کارشناس راديو ورزش انتقاد کرده است من گفتم اصل مطلب را فراموش کرده‌ايم. اگر قرار است به اين حرف کنفدراسيون فوتبال آسيا گوش کنيم بايد به قوانين ديگرش هم توجه کنيم. کارشناس راديو ورزش هم که خيلي ادعا دارد بدون دليل انتقاد مي‌کند. من تمرين تيم را نيمه‌کاره رها کردم و آمدم. مثلا وقتي به شهر ديگري مي‌روي همه چيز سرجاي خودش است اما تمام دغدغه ما اين است که هرکجا مي‌رويم دغدغه ما زمين باشد. تنها جايي که شرايط بازي دارد ورزشگاه آزادي است.

وي افزود: براي صدا و سيما جاي تاسف دارد که کارشناساني مي‌آورد که هرچه دلشان خواست مي‌گويند و بدون مطالعه انتقاد مي‌کنند.



.: Weblog Themes By LoxBlog :.

تمام حقوق اين وبلاگ و مطالب آن متعلق به صاحب آن مي باشد.