سایت خبری و تحلیلی پارس نصر
سایت خبری و تحلیلی پارس نصر
نوشته شده در تاريخ شنبه 23 دی 1391برچسب:تمرین,استقلال, توسط محمدرضا نصری زاد |

گزارش تمرين آبي‌پوشان


تمرين تيم فوتبال استقلال پس از استراحت يک روزه در حضور مربيان تيم ملي برگزار شد.


به گزارش فارس، تيم استقلال از ساعت 15 امروز درحالي برنامه هاي آماده سازي خود را پيگيري کرد که عباس محمدرضايي تنها غايب تمرين امروز اين تيم بود.

* قبل از آغاز تمرين امروز طرفداران استقلال بنري را روي زمين چمن پهن کرده و بازيکنان نيز آن را امضا مي کردند. جالب اينجاست که چند تن از بازيکنان استقلال در خصوص امضاي اين بنر مخالفت مي کردند. روي اين بنر نوشته شده بود ما طرفداران و بازيکنان و کادرفني استقلال تشکر خود را از محمود احمدي نژاد و محمد عباسي به خاطر اعطاي ورزشگاه کشوري به استقلال اعلام مي کنيم.

*سياوش اکبرپور و هاشم بيک زاده پس از دو هفته غيبت در تمرينات آبي پوشان از امروز کار خود را آغاز کردند. اين دو بازيکن قطعا به بازي مس نخواهند رسيد.

* حدود 200 نفر از طرفداران تيم استقلال براي تماشاي تمرينات آبي پوشان به کمپ زنده ياد حجازي آمده بودند.

* امير قلعه نويي که به دليل مراسم عزاداري به مشهد سفر کرده بود خود را به محل تمرين رساند و در ابتدا حدود 10دقيقه با بازيکنان صحبت کرد.

* درحالي که تمرين آبي پوشان آغاز نشده بود سيموئز، دن‌گاسپار و مارکار آقاجانيان با حضور در کمپ زنده ياد حجازي مورد استقبال کادرفني آبي پوشان قرار گرفته و تمرينات اين تيم را نظاره گر شدند.

* شاهرخ بياني، سيروس دين محمدي، منصور پورحيدري و مهدي فنوني زاده در تمرين امروز حضور داشتند. ضمن آنکه ميرشاد ماجدي به دليل سفر به مالزي در تمرين آبي پوشان غايب بود.

* محور اصلي تمرينات تيم استقلال دويدن دور زمين، ارسال پاس هاي کوتاه در فواصل نزديک و فوتبال درون تيمي بود که در حين اين تمرين سرمربي تيم استقلال متوجه شد که از روي سکوها در حال فيلمبرداري از تمرين آبي پوشان هستند البته تصويربردار فوق از گروه اعزامي شبکه جهاني جام جم بود و بلافاصله کار خود را قطع کرد. سرمربي تيم استقلال از مدافعان تيمش در حين تمرينات تاکتيکي مي خواست که تيم را به جلو هدايت کند و اين قدر عقب بازي نکند.

* هر گاه فرهاد مجيدي صاحب توپ مي شد و يا دروازه را باز مي کرد طرفداران اين تيم نسبت به اين موضوع واکنش نشان داده و او را تشويق مي کردند.

* قلعه نويي در پايان تمرين از مسئولان کمپ خواست تا هواداران را به بيرون هدايت کنند چون استقلال قصد داست تمرينات تاکتيکي خود را برگزار کند.

* تيم استقلال روز دوشنبه از هفته بيست و يکم به مصاف مس کرمان مي رود. آخرين تمرين آبي پوشان فردا ساعت 13 برگزار مي شود.



.: Weblog Themes By LoxBlog :.

تمام حقوق اين وبلاگ و مطالب آن متعلق به صاحب آن مي باشد.