سایت خبری و تحلیلی پارس نصر
سایت خبری و تحلیلی پارس نصر
نوشته شده در تاريخ شنبه 23 دی 1391برچسب:هوادار,استقلال, توسط محمدرضا نصری زاد |

واکنش استقلال به شعارها عليه رويانيان


باشگاه استقلال از هواداران خود خواست همانند هميشه با حفظ حرمت‌ها ياور تيم خود باشند و احترام به حريفان را در دستور کار خود قرار دهند.


مدير روابط عمومي باشگاه استقلال مديران باشگاهي و بزرگان فوتبال را "خط قرمز" شعارها و کري‌خواني‌ها در ورزشگاه‌ها خواند و بر حفظ حرمت و جايگاه آنها تاکيد کرد.

محمد سررشته‌داري با اشاره به شعارهاي اخير برخي از هواداران استقلال و پرسپوليس عليه مديرعامل باشگاه رقيب گفت: "چنانچه از روز نخست جلوي برخي شيطنت‌ها گرفته مي‌شد، کار به اينجا نمي‌کشيد که مديران دو باشگاه با چنين رفتار و شعارهايي روبه‌رو شوند؛ مديراني که در طول تاريخ همواره خط قرمز شعارها بوده و حرمت‌شان همواره حفظ مي‌شد. اين دست رخدادها براي همه ما تجربه‌اي است تا مراقب اعمال و رفتارمان باشيم."

او رفتار هواداران استقلال را "واکنش" دانست و افزود: "علي فتح‌الله‌زاده و محمد رويانيان و همه مديران باشگاه‌ها با توجه به شرايط موجود روزهاي سختي را سپري مي‌کنند و از همين رو شايسته شنيدن شعارهاي منفي نيستند بلکه بايد از آنها تقدير کرد. همانند همکاران‌مان در باشگاه پرسپوليس از هواداران‌ فهيم باشگاه استقلال با قدمت 65 ساله‌اش مي‌خواهيم، مانند هميشه ياور تيم خود بوده، به حريفان احترام گذاشته و کري‌خواني‌هاي خود را از جوانمردي جدا نکنند."

سررشته‌داري ذات ورزش و فوتبال را "پاک" خواند و عنوان کرد، بايد ورزش و فوتبال را همچنان پاک نگه داشت.

او در پايان با تاکيد بر رعايت جايگاه و حرمت‌ها يادآور شد: "نگه داشتن حرمت بزرگان ورزش و فوتبال به معناي نگه داشتن حرمت همه اعضاي خانواده ورزش و فوتبال از جمله هواداران خواهد بود."




.: Weblog Themes By LoxBlog :.

تمام حقوق اين وبلاگ و مطالب آن متعلق به صاحب آن مي باشد.